Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2013 19:58 - Неведоми са пътищата на женската логика.
Автор: netmonster Категория: Тя и той   
Прочетен: 2792 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пример:
Мария и Иван се разхождат по безлюдна алея в парка. По някое време Мария спира и моли Иван да й завърже обувката. -Но тя е завързана! - казва Иван. -Идиот, - казва Мария. -Защо? - пита изненадан Иван. - Остави ме! - казва сърдито Мария. Иван си тръгва, ****-ки непонятните капризи на приятелката си. Но, от гледна точка на женската логика на Мария всичко се разшифрова така: "Ако го помоля да ми завърже обувката, която не е развързана, то, ако той ме иска, ще се възползва от възможността да докосне краката ми, ще започне да ги гали. На мен ще ми бъде хубаво, а както е наведен пред мен, аз ще може да го галя по косата. Тогава, той ще започне бавно да се изправя, притискайки прекрасното си тяло до моето, ръцете му ще стигнат до гърдите ми, той ще започне да ги гали и устните ни ще се срещнат в страстна целувка. Толкова го искам!" Ето колко емоции и желания се крият зад една молба да ти завържат  обувката. Но мъжката логика е твърде праволинейна: За мъжете "да завържеш връзката на обувката " и "любовната романтика" са две несъвместими неща. С второто си изказване "Идиот", Мария не е искала да обиди Иван, а само му е показала грешката му. Но Иван отново я е разбрал буквално и реално тя го е обидила.   от "Краят на феминизма или по какво жената се различава от човека"  



Гласувай:
2



1. taistvena - Това трябва да се прочете от повече мъже :)
10.04.2013 11:13
Това трябва да се прочете от повече мъже, за да се замислят малко преди действията си :) Но и ние сме си доста странни създания , върви ,че ни разбираи логиката на мислене :D
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: netmonster
Категория: Други
Прочетен: 166285
Постинги: 28
Коментари: 100
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031